Presentació : Per un Patrimoni conceptual de J. J. Rousseau
- Vilanou Torrano, Conrad
- Collelldemont Pujadas, Eulàlia
ISSN: 1134-0258, 2013-9632
Datum der Publikation: 2012
Titel der Ausgabe: 300 anys del naixement de J.-J. Rousseau, 1712-2012
Nummer: 19
Seiten: 9-16
Art: Artikel
Andere Publikationen in: Educació i història: Revista d'història de l'educació
Bibliographische Referenzen
- CARRILLO, Isabel; COLLELLDEMONT, Eulàlia; MARTÍ, Jordi; TORRENTS, Jacint. Los museos pedagógicos y la proyección cívica del patrimonio educativo. Gijón: Trea Ed., 2011.
- COMPAYRÉ, Gabriel. Histoire critique des doctrines de l’éducation en France depuis le seizème siècle, 2 vols. París: Hachette et Cie., 1879, pàg. 544-658.
- GRIERSON, Herbert John Clifford (int.). William Blake’s Designs for Gray’s Poems. London: Humphrey Milford — Oxford University Press, 1922.
- HALPIN, David. Romanticism and Education. Love, Heroisme and Imagination in Pedagogy. New York: Continuum, 2007, pàg. 46.
- HONEY, John Raymon de Symons. Tom Brown’s universe: The development of the Victorian public school. London: Millington, 1977.
- NORA, Pierre (dir.). Les Lieux de mémoire; 1: La République. París: Gallimard, 1984.
- NÓVOA, António. «Un Nuevo tiempo de los profesores», XVI Coloquio Nacional de Historia de la Educación. Arte y Oficio de Enseñar. Burgo de Osma, 13 de julio de 2011 [conferència inèdita].
- Ó, JORGE RAMOS do. O Governo de si mesmo. Modernidade Pedagógica e encenações disciplinares do aluno liceal. Lisboa: Educa, 2003.
- PRED, Allan. Recognising European Modernities: a Montage of the Present. London: Routledge, 1995, pàg. 19-20.
- PY, Gilbert. Rousseau et les éducateurs. Étude sur la fortune des idées pédagogiques de Jean-Jacques Rousseau en France et en Europe au XVIIIe siècle. Oxford: Voltaire Foundation, 1997.
- RICHARD, François; RICHARD, Pierre (int.), ROUSSEAU, Jean Jacques. Émile ou De l’éducation. París: Éditions Granier Frères, 1964, pàg. XLI-XLIV.