Publicaciones (18) Publicaciones de Lucía Martín Gómez

2023

  1. A robot with collaborative and empathic dialogue

    UPSA INNOVA 22.23: Proyectos del Club Universitario de Innovación (Dykinson), pp. 13-20

  2. CoCoBot, A Low Cost Humanoid Robot Companion for Elderly People

    New Trends in Disruptive Technologies, Tech Ethics and Artificial Intelligence: The DITTET 2022 Collection

  3. Drawing Music: Using Neural Networks to Compose Descriptive Music from Illustrations

    New Trends in Disruptive Technologies, Tech Ethics and Artificial Intelligence: The DITTET 2022 Collection

  4. Validating an Evaluation Tool to Assess Older People’s Acceptance Towards a Humanoid Robot Companion: A University of the Third Age Pilot Study

    New Trends in Disruptive Technologies, Tech Ethics and Artificial Intelligence: The DITTET 2022 Collection

2022

  1. Business Benefits of Instagram Scraping: Questionable Uses of Data

    New Trends in Disruptive Technologies. Tech Ethics and Artificial Intelligence: the DITTET Collection

  2. COCOBOT. Robot Social de Interacción y Acompañamiento para Personas de la Tercera Edad en Situación de Aislamiento por COVID-19

    UPSA INNOVA 2021_2022 (McGraw Hill España), pp. 149-160

  3. Diseño de un chatbot inteligente para la comunicación en redes sociales entre docentes y alumnos

    Uso de las redes sociales en el ámbito de la educomunicación

  4. LEARN&POP

    UPSA INNOVA 2021_2022 (McGraw Hill España), pp. 89-96

2021

  1. Contigo

    UPSAINNOVA19.20: proyectos del Club Universitario de Innovación (McGraw Hill España), pp. 119-132

  2. NEUROSOCIAL: Sistema para analizar el impacto del contenido multimedia de la publicidad socialen los usuarios

    UPSA-INNOVA, Club Universitario de Innovación: Proyectos TALENT y TALENT PRO 2020-2021 (Universidad Pontificia de Salamanca), pp. 4-12

  3. TutoHub

    UPSA-INNOVA, Club Universitario de Innovación: Proyectos TALENT y TALENT PRO 2020-2021 (Universidad Pontificia de Salamanca), pp. 144-157

2020

  1. Hybrid system for video game recommendation based on implicit ratings and social networks

    Journal of Ambient Intelligence and Humanized Computing, Vol. 11, Núm. 11, pp. 4525-4535