Alicia
García Holgado
Alicia García Holgado-rekin lankidetzan egindako argitalpenak (13)
2021
-
Improvement of Learning Outcomes in Software Engineering: Active Methodologies Supported through the Virtual Campus
Revista Iberoamericana de Tecnologias del Aprendizaje, Vol. 16, Núm. 2, pp. 143-153
2020
-
Learning ecosystems for health professionals in the hospital environment
ACM International Conference Proceeding Series
-
Study for the improvement of the moroccan public higher education system based on a strategic plan for learning technologies
CEUR Workshop Proceedings
2019
-
Grupo GRIAL
IE Comunicaciones: Revista Iberoamericana de Informática Educativa, Núm. 30, pp. 33-48
-
Portal del Programa de Doctorado Formación en la Sociedad del Conocimiento
Buenas prácticas en calidad de la Universidad de Salamanca: recopilación de las I Jornadas
-
Resultados preliminares tras tres años aplicando aprendizaje basado en proyectos en ingeniería del software
Aprendizaje, innovación y cooperación como impulsores del cambio metodológico. Actas del V congreso internacional sobre aprendizaje, innovación y cooperación, CINAIC 2019
2018
-
Delphi study to identify the young people priorities about digital society
ACM International Conference Proceeding Series
-
Pilot experience applying an active learning methodology in a software engineering classroom
IEEE Global Engineering Education Conference, EDUCON
2017
-
Actas XVIII Congreso Internacional de Investigación Educativa: interdisciplinariedad y transferencia (AIDIPE, 2017)
Asociacion Interuniversitaria de Investigacion Pedagógica (AIDIPE)
-
Interdisciplinaridad y transferencia: Actas I Encuentro de doctorados e investigadores noveles
Asociacion Interuniversitaria de Investigacion Pedagógica (AIDIPE)
2015
-
Definition of a technological ecosystem for scientific knowledge management in a PhD Programme
ACM International Conference Proceeding Series
2014
-
Perceived openness of Learning Management Systems by students and teachers in education and technology courses
Computers in Human Behavior, Vol. 31, Núm. 1, pp. 517-526
2012
-
GRIAL (GRupo de investigación en InterAcción y eLearning), USAL
IE Comunicaciones: Revista Iberoamericana de Informática Educativa, Núm. 15, pp. 85-94