El dualismo antropológico en Rousseau

  1. Pintor Ramos, Antonio
Aldizkaria:
Cuadernos salmantinos de filosofía

ISSN: 0210-4857

Argitalpen urtea: 2007

Zenbakia: 34

Orrialdeak: 113-154

Mota: Artikulua

Beste argitalpen batzuk: Cuadernos salmantinos de filosofía

Erreferentzia bibliografikoak

  • J.-J. Rousseau, La profesión defe del vicario saboyano y otros escritos complementarios(Madrid, Trotta 2007).
  • J.-J. Rousseau, Oeuvres complètes. Sous la direction de B. Gagnebin et M. Raymond (Paris,Gallimard 1959-1995), 5 vols.
  • “Rousseau: En el crepúsculo de la teología natural”, Cuadernos salmantinos de Filosofía 33 (2006) 181-230.
  • R. Descartes, Oeuvres. Éd. Adam-Tannery, III,p. 692.
  • H. Gouhier, Les méditations métaphysiques de J.-J. Rousseau(Paris, Vrin 1970), p. 163.
  • P. Casini, Introduzione all’Illuminismo. Da Newton a Rousseau(Bari, Laterza 1973), p. 486.
  • G. Gusdorf, Dieu, la nature, l’homme au Siècle des Lumières(Paris, Payot 1972), p. 306.
  • J. Roger, Les sciences dela vie dans la pensée française du XVIIIe Siècle(Paris, Colin 1963).
  • M. Duchet, Antropología e Historia en el Siglo de las Luces. Buffon, Voltaire, Rousseau, Helvecio, Diderot. Tr. F. González Aramburo (México, Siglo XXI 1975).
  • C. Flórez Miguel, La filosofía europea en la Ilustración(Madrid, Síntesis 1998), p. 73.
  • M. J. Villaverde, Rousseau y el pensamiento de las Luces(Madrid, Tecnos 1987).
  • R. D. Masters, The political philosophy of Rousseau. 2 ed. (New Jersey, Princeton Univ.Press 1976), p. 428.
  • J. M. Bermudo, “Introducción” a su edición de C. A. Helvétius, Del espíritu(Madrid, Ed. Nacional 1984), p. 31.
  • K.Marx-F.Engels, La ideología alemana. Tr. W. Roces, 5 ed. (Montevideo/México, Pueblos Unidos/Grijalbo1974), p. 668.
  • “La unidad dinámica de la obra de Rousseau”, Cuadernos salmantinos de Filosofía24 (1997) 141-148.
  • V. Goldschmidt, Anthropologie et poli-tique. Les principes de la pensée de Rousseau(Paris, Vrin 1974), p. 268.
  • E. B. de Condillac, Oeuvres complètes(Ed. de Paris, 1821-1822; reprint: Genève, Slatkine 1970), I, pp 2, 4-5.
  • R. Polin, La politique de la solitude. Essai sur la philosophie politique de J.-J. Rousseau(Paris,Sirey 1971), p. 35.
  • G. W. F. Hegel, Introducción a la filosofía de la historia universal. Ed.biblingüe de R. Cuartango (Madrid, Istmo 2005), pp. 108/109.
  • I. Fetscher, La filosofia politica diRousseau. Per la storia del concetto democratico di libertà. Tr. L. Derla, 2 ed. (Milano, Feltrinelli1977), pp. 69-87.
  • M. Reale, Le raggioni della politica. J.-J.Rousseau dal “Discorso sull’ineguaglianza” al “Contratto”(Roma. Ed. dell’Ateneo 1983), pp. 185-257.
  • P. D. Jimack, La genèse et la rédaction de l’Emile,(Genève, Studies on Voltaire and the XVIIIth. Century 1960).
  • T. L’Aminot, en R.Trousson et F. S. Eigeldinger (Dir.),Dictionnaire de J.-J. Rousseau(París, Champion 1996), pp. 281-292.
  • P. Hoffmann, “L’âme et la liberté: quelques réflexions sur le dualismedans la Profession de foi du Vicaire Savoyard”, Annales de la Société J.-J. Rousseau, 40 (1978-92)29-64.
  • B. Sierra y Arizmendiarreta, Dosformas de libertad en J. J. Rousseau(Pamplona, Eunsa 1997), pp. 213-249.
  • L. Luporini, L’ottimismo di J.-J. Rousseau(Firenze, Sansoni 1982), p. 47.
  • A. Philonenko, J.-J. Rousseau et la pensée du malheur. 3: Apothéose du désespoir(Paris, Vrin 1984), p. 246.