David
Alameda García
Investigador no período 1999-2022
Sandra Lizzeth
Hernández Zelaya
Auxiliar o Ayudante
Publicacións nas que colabora con Sandra Lizzeth Hernández Zelaya (6)
2023
2022
-
¿Branding and marketing communication in the field of wine: The case of the experiences of the Spanish denominations of origin to build brand territory?
TWINE Conference: Co-creating sustainable rural tourism experiences with food & wine, local culture, landscapes, and people
2021
-
La reacción proactiva de las marcas en tiempos de COVID-19 : análisis de las principales estrategias publicitarias
Revista Estudos em Comunicação, Vol. 32, pp. 235 - 262
-
Manual de finanzas sostenibles: un enfoque multidisciplinar
Fundación MAPFRE
-
The proactive reaction of brands in times of COVID-19: analysis of the main advertising strategies
Estudos em Comunicacao, pp. 235-262
2020
-
La reacción proactiva de las marcas en tiempos de COVID-19: análisis de las principales estrategias publicitarias
I Congreso Internacional de Innovación en Comunicación y Medios Audiovisuales