Publicaciones (23) Publicaciones de Rebeca Cordero Gutiérrez

2023

  1. CoCoBot, A Low Cost Humanoid Robot Companion for Elderly People

    New Trends in Disruptive Technologies, Tech Ethics and Artificial Intelligence: The DITTET 2022 Collection

  2. Piloting the Willingness to Use a Didactic Robot in Health Sciences Education on the Basis of the UTAUT Model

    Lecture Notes in Educational Technology (Springer Science and Business Media Deutschland GmbH), pp. 283-291

  3. Validating an Evaluation Tool to Assess Older People’s Acceptance Towards a Humanoid Robot Companion: A University of the Third Age Pilot Study

    New Trends in Disruptive Technologies, Tech Ethics and Artificial Intelligence: The DITTET 2022 Collection

2022

  1. Business Benefits of Instagram Scraping: Questionable Uses of Data

    New Trends in Disruptive Technologies. Tech Ethics and Artificial Intelligence: the DITTET Collection

  2. COCOBOT. Robot Social de Interacción y Acompañamiento para Personas de la Tercera Edad en Situación de Aislamiento por COVID-19

    UPSA INNOVA 2021_2022 (McGraw Hill España), pp. 149-160

  3. Credibilidad y amor a la marca como determinantes de Ewom positivo

    Estrategias de comunicación publicitaria en redes sociales: diseño, gestión e impacto.

  4. Diseño de un chatbot inteligente para la comunicación en redes sociales entre docentes y alumnos

    Uso de las redes sociales en el ámbito de la educomunicación

  5. LEARN&POP

    UPSA INNOVA 2021_2022 (McGraw Hill España), pp. 89-96

  6. Promoting Social Media Dissemination of Digital Images Through CBR-Based Tag Recommendation

    IJIMAI, Vol. 7, Núm. 6, pp. 45-53

2021

  1. NEUROSOCIAL: Sistema para analizar el impacto del contenido multimedia de la publicidad socialen los usuarios

    UPSA-INNOVA, Club Universitario de Innovación: Proyectos TALENT y TALENT PRO 2020-2021 (Universidad Pontificia de Salamanca), pp. 4-12

  2. TutoHub

    UPSA-INNOVA, Club Universitario de Innovación: Proyectos TALENT y TALENT PRO 2020-2021 (Universidad Pontificia de Salamanca), pp. 144-157

2020

  1. Social media advertising efficiency on higher education programs

    Spanish journal of marketing-ESIC, Vol. 24, Núm. 2, pp. 247-262

2018

  1. Decision support for digital marketing through virtual organizations - influencers on twitter

    Communications in Computer and Information Science

  2. Kahoot, win the learning race

    ACM International Conference Proceeding Series

  3. Like it or die: Using social networks to improve collaborative learning in higher education

    ACM International Conference Proceeding Series

  4. Retweet or like? That is the question

    Online Information Review, Vol. 42, Núm. 5, pp. 562-578